torsdag 15 maj 2014

Lullaby

Sitter i soffan och gäspar och undrar varför jag inte gjort någon mat. Inte bra! Får bli lax i ugn om en stund. Var en musikalisk afton igår som började med en Lisa Brunes konsert och sen kom en notis om att Jukebox Diesel äntligen hade en konsert igen. Det är mer än ett år sen, kanske två, sen jag hörde honom sist. Vi träffades för några år sen när jag var på en klubb och lyssnade på musik (glömt namnet på ställe men det var rätt populärt då), satte mig i baren och där satt han och vi började prata. Visade sig att han var musiker och jag hade missat hans spelning. Efter det hann jag lyssna på honom flera gånger, och jag bokade även inom honom på svensk sl-mark. Han har sjungit godnattvisa för mig i Skype en gång i tiden och igår så spelade han den för mig igen som sista låt, Lullaby :)


Drog fram mobilen och filmade så det blev som det blev. Nu har jag installerat Camtasia så bättre film nästa gång. :)

Ses på nån konsert där ute :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar